Początek

Bywają początki łatwe i trudne. Ten jest zdecydowanie onieśmielający. Pewnie dlatego tak długo odkładałam to w czasie. Odwiedzałam kolejne blogi kulinarne zachwycając się ich zawartością i powtarzałam sobie, że któregoś dnia i ja założę własny. Ten dzień wreszcie nadszedł. Nie brakuje mi zapału, a gotowanie obdarzam prawdziwą miłością. W moich notatnikach piętrzą się przepisy, zapisywane w najdziwniejszych miejscach i porach, które aż proszą się by je wreszcie jakoś usystematyzować. By je wykorzystać, opatrzyć zdjęciem i pokazać. Ku radości zainteresowanych. Dlatego wszystkim tym, którzy zapragną tutaj zaglądać powiem dziś: Witajcie.

Komentarze

  1. Dzeki Twojemu komentarzowi u mnie, zajrzalam i na Twojego bloga. To chyba najlepsze miejsce, aby napisac, mi milo, ze dolaczylas do grona blogujacych. Smacznie u Ciebie i masz bardzo ladne zdjecia. Na pewno jeszcze tu zajrze :) Witam i pozdrawiam http://flowerek.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Przejrzałam Twojego bloga właśnie, wspaniałe przepisy i piękne zdjęcia aż prosi się by wypróbować większość z nich. Życzę rozwoju bloga, wielu inspiracji i wytrwałości! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i komentarze :)